20 Oktobar, 2017, 03:28:37 pm *
Dobrodosli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisnickim imenom, lozinkom i duzinom sesije
 
   Pocetna   Pomoc Kalendar Prijava Registracija  
Stranice: 1 2 3 4 »   Idi dole
  Stampaj  
Autor Tema: Mobilni operateri u Srbiji(ponude,cene,novosti)  (Procitano 24764 puta)
0 clanova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Lightman
Skorašnji èlan
**

Karma: +1/-0
Van mreze Van mreze

Pol: Muskarac
Poruke: 26

...feel the light - light is magic...


WWW
« Odgovor #27 poslato: 23 Oktobar, 2007, 12:11:42 am »

VIP predstavio postpejd ponudu

Beograd -- Kompanija Vip mobajl u Srbiji najavila je da æe poèeti da pruža i postpejd usluge mobilne telefonije.

U ponudi æe biti èetiri tarifna paketa, kao i veliki broj telefona

Predsednik Upravnog odbora Vip mobajla Aleksandar Šperl je rekao da æe na raspolaganju biti milion brojeva sa prefiksom 060 i dodao da ta kompanija postpejd usluge poèinje da pruža samo èetiri meseca od poèetka rada u Srbiji, kao i da æe u ponudi biti èetiri tarifna paketa.

On je rekao da æe kupcima na raspolaganju biti veliki broj "izuzetno popularnih telefona" meðu kojima i Nokije serije N, koji æe "oni koji porane" moæi da za nabave za "samo jedan dinar".

Postpejd korisnici, kako je saopšteno, mogu da izaberu da se odluèe za paket 1 sa 60 besplatnih minuta i 60 SMS poruka koji košta 250 dinara meseèno, paket 2 sa 150 besplatnih minuta i 150 SMS poruka koji košta 500 dinara. Paket 3 ima po 325 minuta i SMS poruka za hiljadu dinara meseèno, dok paket 4 košta tri hiljade dinara i sadrži 1.500 minuta za razgovor 1.500 SMS poruka.

Poziv broja u bilo kojoj mreži u Srbiji, kako je istakao Šperl, košta dva dinara po minutu, bez poreza na dodatu vrednost. Korisnicima VIP postpejd tarifnih paketa biæe omoguæena kontrola troškova putem SMS poruka ili govornog automata, kao i usluge govorne pošte.

Prema reèima Šperla, u okviru ponude brojeva, koji poèinju sa 060, kupci æe moæi da besplatno izaberu svoj broj meðu milionima novih brojeva, ukljuèujuæi i "zlatne" brojeve.

On je najavio i da æe svi parovi koji se venèaju 20. oktobra dobiti po jedan "postpejd" paket, bez obaveze plaæanja fiksne meseène naknade dve godine, kao i besplatne mobilne telefone.

Vip mobajl ima nacionalni roming i pokrva celu Srbiju. Deo je austrijskog Mobilkoma koji ima više od deset miliona korisnika u Austriji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji i Lihtenštajnu, Belorusiji. Licencu za mobilnu telefoniju u Srbiji austrijska telekomunikaciona grupa je platila 320 miliona i jedan evro.
Sacuvana
« Odgovor #27 poslato: 23 Oktobar, 2007, 12:11:42 am »

 Sacuvana
*D*E*J*A*N*I*C*A*
Vodeæi tim
*****

Karma: +37/-20
Van mreze Van mreze

Pol: ena
Poruke: 725


« Odgovor #26 poslato: 07 Septembar, 2007, 07:12:29 pm »

Ne znam...Meni je na 064 msg 0.90 din a na 064 oko 2.5 din..Mislim ok su cene,neshto me ne privlachi vip jer ja ne pricham puno..ceo kredit mi ode  na poruke za par dana :S
Sacuvana
Sale-X
Administrator
Vodeæi tim
*****

Karma: +82/-9
Van mreze Van mreze

Pol: Muskarac
Poruke: 7768


WWW
« Odgovor #25 poslato: 17 Avgust, 2007, 01:27:45 am »

Sa starim brojem u novu mrežu od naredne godine?

Da li æe i graðani Srbije uskoro osetiti sve blagodeti mobilne telefonije u kojima veæ uveliko uživaju stanovnici razvijenih zemalja? Osim servisa treæe generacije i bogate ponude novih paketa, korisnike mobilnih telefona zanima kada æe moæi da promene operatera ne odrièuæi se pritom broja do kojeg im je, iz poslovnih ili nekih drugih razloga, veoma stalo. U više od 40 zemalja korisnici mogu da promene operatera, a da ne promene nijednu cifru postojeæeg broja. Prevedeno na naš teren to znaèi da možete biti korisnik, recimo, Telenora, a da imate broj koji poèinje sa 064 ili korisnik mreže MTS sa brojem 061. Reè je o usluzi prenosivosti broja koja je u susednoj Hrvatskoj uvedena 1. oktobra prošle godine, a u svetu funkcioniše još od 1997. godine.

- Da bi operateri u Srbiji tu uslugu mogli da ponude potrebno je da se ta oblast reguliše odgovarajuæim pravilnikom. Planom rada Agencije za telekomunikacije za 2007. predviðeno je da izrada pravilnika o prenosivosti brojeva poène tokom jeseni i da se, nakon toga, taj dokument naðe na javnoj raspravi kako bi se èulo i mišljenje relevantnih struènjaka. Za usvajanje konaène verzije pravilnika biæe potrebno verovatno oko šest meseci - kaže za Danas Aleksandra Stefanoviæ, savetnik za odnose s javnošæu Agencije za telekomunikacije i dodaje da je realno oèekivati i primedbe operatera.

Ona podseæa da su na srpskom tržištu uglavnom zastupljeni pripejd korisnici koji nisu mnogo zainteresovani da prate tarife tako da je teško oèekivati da æe pokazati veliko interesovanje za promenu operatera putem prenosivosti broja.

U Mobilnoj telefoniji Srbije potvrðuju da æe ponuditi moguænost prenošenja broja èim se za to budu stekli zakonski uslovi. "Kada regulatorno telo donese odgovarajuæu odluku, tada æe biti propisan rok za primenu te odluke. To znaèi da æe svi operateri, pa i MTS, morati da omoguæe korišæenje te usluge svojim korisnicima", kažu u MTS.

I u Vip mobajlu planiraju uvoðenje nove usluge, koja prema njihovoj oceni može da bude sjajna pogodnost za korisnike. "Mi æemo biti spremni da novu uslugu, uz jednostavnu proceduru, ponudimo svim korisnicima koji posle promene operatera budu želeli da zadrže svoj prethodni broj mobilnog telefona", kažu u Vipu. U toj kompaniji podseæaju da æe uvoðenje ove usluge zahtevati od operatera da ispuni odreðene tehnièke uslove, a koje æe konkretne aktivnosti i oprema biti neophodni, zavisiæe od propisane procedure. U Vipu podseæaju da usluga prenosivosti broja funkcioniše u veæini zemalja u kojima posluje Mobilkom Austrija grupa kao deo standardne ponude.

- Telenor ima pozitivan stav prema pružanju usluge prenosivosti broja, ali treba podsetiti da je prilikom prenošenja broja od operatera A do operatera B neophodno znati identitet korisnika, a na srpskom tržištu više od 80 odsto korisnika mobilne telefonije èine neregistrovani pripejd korisnici. Da bi rešila taj problem Crna Gora je, recimo, od 1. marta poèela da registruje sve nove pripejd korisnike. Zato je logièno pitanje da li treba uvesti uslugu prenosivosti za samo 20 odsto tržišta. Investicije u opremu, sisteme i administraciju prenosivosti brojeva su ogromne. Neophodno je imati jednu bazu podataka koja æe u svakom trenutku imati informaciju koji korisnik je kod kog operatera - naglašavaju u kompaniji Telenor i dodaju da veruju da bi Agencija za telekomunikacije pre donošenja bilo kakve odluke o uvoðenju prenosivosti broja trebalo da razmisli o obaveznoj registraciji novih pripejd korisnika.

Istraživanje kompanije Analisis pokazuje da usluga prenosa brojeva ipak nije dala oèekivane efekte jer su retki primeri da je više od 10 odsto korisnika na nekom tržištu iskoristilo tu uslugu. Glavne prepreke su troškovi prenosa, dug proces, ali i neobaveštenost korisnika o toj moguænosti. Potpredsednik Sibijonda Brent Kob ocenjuje da su operateri delimièno krivi za neuspeh ovog projekta jer su prenosivost brojeva uèinili manje atraktivnim. Oni "vezuju" korisnike dvogodišnjim ugovorima èije bi raskidanje prilièno koštalo. Takoðe, kada korisnik podnese zahtev za prelazak kod drugog operatera, operater mu nametljivo nudi uslove koje ne može da odbije - besplatne ili veoma jeftine telefone, dodatni kredit ili niže tarife. Kob podseæa da prekidanje ugovora može koštati i do 175 dolara, a obièno je potrebno kupiti i novi telefon jer operateri kodiraju svoje telefone tako da ukupni troškovi prenošenja u nekim zemljama dostignu i cifru od 350 dolara.

Pozitivna i negativna iskustva

Rezultati istraživanja kompanije Analisis pokazuju da je, recimo, u SAD moguænost prenošenja brojeva prilikom prelaska kod novog operatera iskoristilo samo pet odsto korisnika, a u Britaniji i Italiji manje od 10 odsto. Šampion je Finska gde je za èetiri godine èak 55 odsto korisnika menjalo operatere. U Hongkongu je najveæi zamah zabeležen u prve tri godine. Japan je prenosivost uveo u oktobru 2006. i veæ u novembru najveæi operater NTT Dokomo izgubio je 17.500 korisnika (najviše zbog usluge prenosivosti), dok je Softbenk stekao 68.700, a KDDI èak 324.900 novih korisnika. U Maðarskoj je, od maja 2004, prednosti nove usluge iskoristilo 155.708 od ukupno oko 10 miliona korisnika. Zahvaljujuæi prenosivosti Tele2, treæi operater u Hrvatskoj, stekao je desetak hiljada novih korisnika nudeæi i 55 kuna kredita i povoljne cene telefona. U Francuskoj je od 2003. prenosivost iskoristilo više od milion korisnika.

Komplikovana procedura

Kao što operater nudi povoljnije uslove za "ostanak", tako nudi i sliène uslove za prelazak kod njih. Najveæi broj operatera prenos broja sprovede u proseku za oko pet dana (u Australiji i SAD to obave za oko dva sata, a u Irskoj za 20 minuta). U veæini država prenos se obavlja tako što korisnik podnese zahtev novom operateru koji ceo posao završi sa starim. Stari operater može da blokira prenos broja ukoliko korisnik ima neispunjenih obaveza ili ako mu je veæ istekao ugovor pa mu je iskljuèen broj. Formira se centralna baza podataka korisnika koji su preneli broj i na osnovu koje operateri usmeravaju pozive i poruke. Pre uspostavljanja poziva onaj ko zove dobija informaciju u kojoj je mreži korisnik kojeg poziva. Ukoliko se posle prenošenja broja predomisli, korisnik mora da saèeka šest meseci da bi se vratio starom operateru.
Sacuvana
Dacha
Too bad you're fucked up
Vodeæi tim
*****

Karma: +29/-4
Van mreze Van mreze

Pol: Muskarac
Poruke: 1069

Dak-mrak!!!


WWW
« Odgovor #24 poslato: 21 Jun, 2007, 10:16:53 pm »

 ;)
O VIP-u vise kada predstave cene i ponudu,mada nezvanicno saznajem da ce biti skoro pa smesne cene razgovora,sms-ova i mms-a...A trebalo bi da bude i ponude telefona za malu kintu...Sto je odlicno,jer ce tada i Telenor i MTS morati da se koriguju po tim pitanjima....
Sacuvana
ilicnm
Skorašnji èlan
**

Karma: +4/-22
Van mreze Van mreze

Pol: Muskarac
Poruke: 75

Nikad robom!


WWW
« Odgovor #23 poslato: 21 Jun, 2007, 08:39:18 pm »

Ma ima kartica u postu da se kupi.
Sacuvana
flip
Gost
« Odgovor #22 poslato: 21 Jun, 2007, 08:16:38 pm »

nema ovde vip nigde
Sacuvana
ilicnm
Skorašnji èlan
**

Karma: +4/-22
Van mreze Van mreze

Pol: Muskarac
Poruke: 75

Nikad robom!


WWW
« Odgovor #21 poslato: 21 Jun, 2007, 07:10:51 pm »

Ja cu uzmem VIP
Sacuvana
*D*E*J*A*N*I*C*A*
Vodeæi tim
*****

Karma: +37/-20
Van mreze Van mreze

Pol: ena
Poruke: 725


« Odgovor #20 poslato: 19 Maj, 2007, 03:17:16 pm »

Znate shta?Meni se letos u banji deshavalo da nemam mrezu po dan-dva.Imam 064.Sad sam uzela i 062 tako da sad za mene nema frke :)
Sacuvana
   

 Sacuvana
Stranice: 1 2 3 4 »   Idi gore
  Stampaj  
 
Prebaci se na:  

Design By simply sibyl And Free Forum Hosting
Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006, Simple Machines LLC